Ge Jviww to nowy produkt marki Ge, który jest szczególnie przydatny w przypadku montażu, obsługi i konserwacji urządzeń. Instrukcje dotyczące montażu, obsługi i konserwacji są szczegółowo opisane w dokumentacji produktu, która dostarczana jest wraz z produktem. Ge Jviww umożliwia łatwy i szybki montaż, obsługę i konserwację, a także zapewnia wydajność i niezawodność. Dzięki wsparciu technicznemu marki Ge i szczegółowym instrukcjom montażu, obsługi i konserwacji można z łatwością wykonać wszystkie niezbędne czynności.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcje, montaż, obsługa, konserwacja Ge Jviww
Korzystając z bezprzewodowej sieci LAN, można przesyłać zdjęcia i filmy między aparatem a smartfonem.
Połączenie ze smartfonem jest nawiązywane za pośrednictwem bezprzewodowej sieci LAN w trybie infrastruktury lub w trybie ad hoc*.
* Należy pamiętać, że połączenia ad hoc można nawiązywać tylko w urządzeniach z systemem iOS.
UWAGA
- W tej części omówiono sposób nawiązywania połączenia ze smartfonem w trybie ad hoc. W przypadku nawiązywania połączenia w trybie infrastruktury należy wybrać opcję Connecting to a wireless LAN (WPS Setup) (Łączenie z bezprzewodową siecią LAN (konfiguracja WPS)) lub Connecting to a wireless LAN (Manual Setup) (Łączenie z bezprzewodową siecią LAN (konfiguracja ręczna)).
- Przed nawiązaniem połączenia z aparatem za pośrednictwem bezprzewodowej sieci LAN należy pobrać i zainstalować w smartfonie specjalną aplikację CameraWindow (bezpłatna).
Bezprzewodowe podłączanie aparatu do smartfona
Podłączanie smartfona za pośrednictwem bezprzewodowej sieci LAN.
1. Naciśnij przycisk <odtwarzania> () na aparacie.
2. Dotknij ().3. pl/media/G0122486_tcm125-908893. pl/media/G0122485_tcm125-908931. gif" data-aspect="0" width="100%"/>
4. Dotknij [Add a Device] (Dodaj urządzenie). pl/media/G0123915_tcm125-908894. gif" data-aspect="0" width="100%"/>
UWAGA
- Po zarejestrowaniu smartfona jego nazwa będzie widoczna na ekranie w kroku 4. Począwszy od drugiego połączenia, w celu jego nawiązania wystarczy wybrać nazwę smartfona.
5. Wybierz opcję [Ad Hoc], a następnie dotknij polecenia [Next] (Dalej). pl/media/G0123980_tcm125-908932. gif" data-aspect="0" width="100%"/>
6. Zostanie wyświetlony poniższy ekran. pl/media/G0123981_tcm125-908933. gif" data-aspect="0" width="100%"/>Nawiąż połączenie z punktem dostępu wyświetlonym na ekranie aparatu, korzystając z opcji smartfona.
Wybierz wyświetloną nazwę SSID (nazwa sieci) w menu ustawień Wi-Fi smartfona. Wprowadź wyświetlony na ekranie aparatu klucz WEP w polu hasła w smartfonie. 7. Uruchom aplikację CameraWindow w smartfonie.
UWAGA
- Gdy smartfon zostanie rozpoznany, aparat wyświetli ekran łączenia z urządzeniem.
8. Wybierz smartfon, z którym chcesz nawiązać połączenie. pl/media/G0123921_tcm125-908901. gif" data-aspect="0" width="100%"/>
9. pl/media/G0123982_tcm125-908934. gif" data-aspect="0" width="100%"/>Wybierz opcję [Yes] (Tak), jeśli chcesz wyświetlić zdjęcia z aparatu w smartfonie, lub opcję [No] (Nie), jeśli nie chcesz oglądać zdjęć w smartfonie.
Wybierz opcję [Yes] (Tak), aby za pomocą opcji smartfona przesłać zdjęcia z aparatu do smartfona. 10. pl/media/G0126101_tcm125-908935. gif" data-aspect="0" width="100%"/>
11. Po nawiązaniu połączenia ze smartfonem zostanie wyświetlony ekran podobny do przedstawionego poniżej. pl/media/G0123984_tcm125-908936. gif" data-aspect="0" width="100%"/>
UWAGA
- Aby dodać wiele smartfonów, należy powtórzyć czynności opisane powyżej, zaczynając od kroku 4.
- Aby zmienić ustawienia prywatności w przypadku smartfonów dodanych do listy, wybierz smartfona, którego ustawienia chcesz zmienić, na ekranie [Edit a Device] (Edytuj urządzenie) w kroku 4, a następnie wybierz pozycję [View Settings] (Ustawienia wyświetlania).
- Aby zakończyć połączenie, dotknij () w prawym górnym rogu ekranu, a następnie dotknij [OK] na ekranie potwierdzenia.
- Gdy cel połączenia zostanie skonfigurowany przy użyciu funkcji polecenia dotykowego, w kolejnych przypadkach można od razu wysyłać zdjęcia za pomocą funkcji polecenia dotykowego, bez konieczności ponownego wykonywania operacji połączenia.
- Zapoznaj się z instrukcją obsługi aparatu, aby wyświetlić informacje na temat funkcji poleceń dotykowych.
Wysyłanie pojedynczych zdjęć do smartfona
12. Dotknięcie polecenia [Send this image] (Wyślij to zdjęcie) spowoduje wysłanie zdjęcia. pl/media/G0123985_tcm125-908937. gif" data-aspect="0" width="100%"/>
Aby wybrać zdjęcie do wysłania, dotknij lewej/prawej krawędzi obrazu lub przeciągnij ekran w prawo lub w lewo.Aby zmniejszyć obraz przed wysłaniem go, dotknij () lub (), a następnie wybierz odpowiednią opcję. 13. pl/media/G0123986_tcm125-908938. gif" data-aspect="0" width="100%"/>Po wysłaniu zdjęcia do smartfona i wyświetleniu komunikatu [Image sent] (Wysłano zdjęcie) wróć do kroku 12.
Wysyłanie wielu zdjęć do smartfona
14. Dotknij polecenia [Select and send] (Wybierz i wyślij). pl/media/G0123987_tcm125-908939. gif" data-aspect="0" width="100%"/>
15. pl/media/G0122647_tcm125-908921. gif" data-aspect="0" width="100%"/>Dotknięcie zdjęcia do wysłania spowoduje wyświetlenie pozycji (Ponowne dotknięcie zdjęcia spowoduje anulowanie wyboru i ukrycie pozycji (Przesunięcie dźwigni powiększenia w kierunku () spowoduje przełączenie aparatu w tryb wyświetlania jednego zdjęcia. Zdjęcia można wybierać także przez dotknięcie lewej/prawej krawędzi ekranu lub przeciągnięcie palcem po ekranie w prawo lub w lewo.Po zakończeniu wybierania zdjęć dotknij [OK]. 16. pl/media/G0123988_tcm125-908940. gif" data-aspect="0" width="100%"/>Aby zmniejszyć obraz przed wysłaniem go, dotknij (Dotknięcie polecenia [Send] (Wyślij) spowoduje przesłanie zdjęć do smartfona.
Po wyświetleniu komunikatu [Image sent] (Wysłano zdjęcie) wróć do kroku 12.
Jeśli potrzebujecie Państwo natychmiastowej pomocy, sugerujemy rozważyć skorzystanie z jednego z następujących numerów zależnie od potrzeby.
997 - Policja,
Europejski Numer Alarmowy 112
(w razie intensywnych myśli samobójczych można wezwać pogotowie ratunkowe)
Numer 112 jest jednolitym numerem alarmowym obowiązującym na terenie całej Unii Europejskiej.
998 - Straż Pożarna,
999 - Pogotowie Ratunkowe. Policyjny telefon zaufania
800 120 226 800 70 2222
Centrum Wsparcia - bezpłatny telefon
dla osób w kryzysie czynny 24h / dobę
7 dni w tygodniu (także w święta)
Centrum Wsparcia udziela porad dla dzieci, młodzieży i osobom dorosłym. Linia Wsparcia
dla doświadczających kryzysu psychicznego, silnej depresji, myśli samobójczych
800 70 2222
https://liniawsparcia. pl/Ogólnopolski Telefon Zaufania 116 123
Instytut Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Można na niego zadzwonić - z telefonu stacjonarnego lub komórkowego - od poniedziałku do piątku, między godz. 14 a 22.
Telefon zaufania dla osób z uzależnieniami behawioralnymi 801 889 880
Konsultacje telefoniczne prowadzą specjaliści Instytutu Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Telefon czynny jest codziennie, także w weekendy, w godzinach od 17 do 22.
Telefon zaufania AIDS / HIV
całodobowy (22) 692 82 26
infolinia 801 888 448
AIDS zielona linia 22 621 33 67
Dla diabetyków
Infolinia medycznej firmy Hand Prod czynna w godz. 9-16: 800 401 061
Dla kobiet 22 635 93 92
Wsparcie Federacji na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny.
Czynna od poniedziałku do piątku w godz. 16-20.
Telefon zaufania onkologiczny 22 822 56 94
Polski Komitet Zwalczania Raka.
Czynny poniedziałek-wtorek, czwartek w godz. 13-16.
Dla osób doświadczających depresji 22 838 34 96
Stowarzyszenie ISKRA.
Czynny w czwartek w godz. 17-19.
Dla osób z problemem alkoholowym 22 842 26 00
Polskie Towarzystwo Pomocy Telefonicznej.
Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 15-20.
"STOP" 22 621 35 37
Centrum Praw Kobiet dla kobiet dotkniętych przemocą i dyskryminacją.
Dyżurny psycholog: wtorek, środa, piątek w godz. 10-15.
Dyżurny prawnik: poniedziałek w godz. 10-13, czwartek w godz. 11-14.
ePoradnia Psychologiczna 116 123
Oferta Poradni kierowana jest do osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym, potrzebujących wsparcia i porady psychologicznej.
Warszawska „Niebieska Linia” - przeciwko przemocy 22 668 70 00
pomoc psychospołeczna i prawna w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
prowadzenie działań diagnostycznych i interwencyjnych, świadczenie pomocy specjalistycznej oraz wspieranie profesjonalistów.
„Pomarańczowa Linia”: 801 14 00 68
System pomocy rodzicom, których dzieci upijają się.
Poradnia pomocy palącym 801 108 108
Infolinia Centrum Onkologii i Fundacji "Promocja Zdrowia".
Telefon Zaufania dla Rodzin z Problemem Uzależnienia - 22 844 44 70
Telefon jest prowadzony przez Warszawskie Towarzystwo Rodzin i Przyjaciół Dzieci Uzależnionych „Powrót z U”.
Czynny w dni powszednie w godzinach 10—20, w soboty w godz. 10—15.
Ogólnopolski Telefon Zaufania Narkotyki — Narkomania 801 199 990
Czynny codziennie w godzinach 16—21.
Infolinia Stowarzyszenia KARAN 800 120 289
Informacja skierowująca i pomoc w problemach związanych z narkotykami.
Czynny w dni powszednie w godzinach 9—17.
Antydepresyjny Telefon Zaufania Fundacji Itaka 22 484 88 01.
Czynny w poniedziałki i czwartki w godzinach: 17. 00 - 20. 00.
Przy telefonie dyżurują lekarze psychiatrzy - specjaliści od leczenia depresji.
Udzielają porad, wspierają chorych i ich rodziny.
Nie stawiają diagnozy, nie leczą - nie da się tego zrobić przez telefon.
e-mail: porady@stopdepresji. pl
Bezpieczeństwo w Internecie 800 100 100
Pomoc dzieciom, młodzieży, rodzicom i profesjonalistom.
Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 11. 00 - 17.
AA Infolinia 801 033 242
Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 8. 00 - 21. 00,
w soboty i niedzielę w godzinach: 16. 00.
Uwaga: Godziny pracy mogą być inne dla Twojej strefy czasowej.
Kraj lub region | Języki | Numer telefonu | Godziny pracy Poniedziałek – piątek |
---|---|---|---|
Arabia Saudyjska | angielski | 800 844 7494 (KSA STC) 800 850 0638 (KSA ITFS) | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Australia | angielski | 1‑300‑664‑285 | 9:00 – 17:00 UTC+10:00 |
Austria | niemiecki | 0800 070268 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Bahrajn | angielski | 80081689 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Belgia | francuski angielski | 0800 80 567 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Brazylia | angielski | 0800-047-4882* Numer wewnętrzny: 83752 | 8:00 – 19:00 UTC–6:00 |
Bułgaria | angielski | 00800 1204 434 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Chiny (kontynentalne) | angielski mandaryński | 400 603 3565 | 9:00 – 17:00 UTC–6:00 (Czas w Chinach kontynentalnych) |
Cypr | angielski | 800 92590 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Czechy | angielski | 800 050179 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Dania | angielski | 80602234 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Estonia | angielski | 8000 044596 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Filipiny | angielski | 1-800-1441-1112 (PLDT i Smart Communications) 1-800-8739-5275 (Globe) | 9:00 – 17:00 UTC+8:00 |
Finlandia | angielski | 0800 94379 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Francja | francuski | 0805 540 758 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Grecja | angielski | 00800 4414 5421 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Hiszpania | hiszpański angielski | 900812468 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Holandia | angielski | 0800 0201579 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Hongkong | mandaryński angielski | 2112-9985 | 9:00 – 17:00 UTC+8:00 |
Indie | angielski | Formularz internetowy AppleCare | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Irlandia | angielski | 1800 855 623 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Islandia | angielski | 8007275 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Izrael | angielski | 1809344330 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Japonia | japoński angielski | 0120-92958-8 | 9:00 – 17:00 UTC+9:00 |
Kanada | francuski angielski | 1-866-902-7144 | 8:00 – 19:00 UTC–6:00 |
Katar | angielski | 008000082 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Korea Południowa | koreański angielski | 080 500 0018 | 9:00 – 17:00 UTC+9:00 |
Litwa | angielski | (8-800) 30296 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Luksemburg | francuski niemiecki | 800 21192 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Łotwa | angielski | 800 04852 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Malezja | angielski | 1-800 885 934 | 9:00 – 17:00 UTC+8:00 |
Malta | angielski | 800 62585 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Meksyk | hiszpański | 800-436-0191 | 8:00 – 19:00 UTC–6:00 |
Niemcy | niemiecki | 0800 7238 824 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Norwegia | angielski | 240 55183 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Nowa Zelandia | angielski | 0800 3 87938 | 9:00 – 17:00 UTC+10:00 |
Polska | angielski | 800 707471 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Portugalia | angielski | 800784574 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Republika Południowej Afryki | angielski | 0800 000 625 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Rumunia | angielski | 0800 400146 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Singapur | angielski | 800-186-5050 | 9:00 – 17:00 UTC+8:00 |
Słowacja | angielski | 0800 151002 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Słowenia | angielski | 0808 28010 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Stany Zjednoczone | angielski | 1-866-902-7144 | 8:00 – 19:00 UTC–6:00 |
Szwajcaria | francuski niemiecki włoski | 0800 00 0479 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Szwecja | angielski | 020 160 5635 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Tajlandia | angielski | 1800 019 208 | 6:00 – 17:00 UTC+8:00 |
Tajwan | mandaryński | 0800-095-998 | 9:00 – 17:00 UTC+7:00 |
Turcja | angielski | 00800448823170 2162821894 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Ukraina | angielski | 0800 509 382 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Węgry | angielski | 06 80 981 591 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Wielka Brytania | angielski | 0800 912 7302 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Wietnam | angielski | 1800 588 827 | 6:00 – 17:00 UTC+8:00 |
Włochy | włoski | 800979549 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Zjednoczone Emiraty Arabskie | angielski | 8000 444 1818 | 8:00 – 17:00 UTC/UTC+1:00 |
Dziękujemy za komentarz.