Faq i rozwiązywanie problemów Cakewalk Um 3g

Cakewalk UM 3G jest profesjonalnym oprogramowaniem do tworzenia muzyki, które umożliwia tworzenie, edytowanie, miksowanie i przechowywanie utworów za pomocą jednego oprogramowania. Umożliwia to komponowanie muzyki w profesjonalnym wyglądzie. Oprogramowanie obsługuje wszystkie najnowsze standardy tworzenia muzyki, a także sporą liczbę formatów plików audio i wideo. Aby pomóc użytkownikom w korzystaniu z oprogramowania, Cakewalk UM 3G ma wbudowaną sekcję FAQ, w której można znaleźć odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące oprogramowania oraz rozwiązywanie problemów. Sekcja FAQ zawiera odpowiedzi na pytania dotyczące wszystkich najważniejszych funkcji oprogramowania, a także porady dotyczące tworzenia muzyki, instalacji, konfiguracji itp. Dzięki sekcji FAQ użytkownicy mogą szybko znaleźć odpowiedzi na swoje pytania i szybko rozwiązać wszelkie problemy związane z oprogramowaniem.

Ostatnia aktualizacja: Faq i rozwiązywanie problemów Cakewalk Um 3g

FAQ

Jeśli masz problemy z przywróceniem systemu operacyjnego Chromebooka, istnieją pewne metody ich rozwiązania.

Spis treści: 

  • Wystąpił nieoczekiwany błąd
  • Usuń wszystkie podłączone urządzenia i rozpocznij przywracanie
  • Włożone urządzenie nie zawiera systemu ChromeOS
  • Moduł bezpieczeństwa w tym urządzeniu nie działa
  • Przywracanie Chromebooka zakończone powodzeniem, ale teraz nie możesz użyć USB ani karty SD w systemie Windows

Wystąpił nieoczekiwany błąd

  1. Upewnij się, że wszystkie instrukcje z rozdziału Przywracanie Chromebooka za pomocą zewnętrznej pamięci zostały dokładnie wypełnione.
  2. Zapoznaj się z poniższymi krokami, aby użyć funkcji Wymaż nośnik przywracania, a następnie spróbuj ponownie utworzyć nośnik przywracania.
  3. Otwórz przeglądarkę Chrome, kliknij ikonę [Extensions] (rozszerzenia)  w prawym górnym rogu okna przeglądarki , a następnie wybierz [Chromebook Recovery Utility] (narzędzie do przywracania Chromebooka).
  4. Włóż używany nośnik przywracania (dysk flash USB lub kartę SD). Kliknij ikonę [Settings] (ustawienia)  w prawym górnym rogu, a następnie wybierz [Erase recovery media] (wymaż nośnik przywracania). com/images/2022/12/22/ff5c43bd-a570-41cd-a529-74f3d38d7ce6. png"/>
  5. Wybierz z rozwijanego menu dysk flash USB lub kartę SD, którą chcesz wymazać, a następnie wybierz [Continue] (kontynuuj). com/images/2022/12/22/5f504730-39f8-4c63-a0bf-ec0596ef71a4. png"/>
  6. Potwierdź, że urządzenie pamięci masowej używane do przywracania jest wymienione, a następnie wybierz [Erase now] (wymaż teraz). Narzędzie do przywracania wymaże wszystko na urządzeniu pamięci. com/images/2022/12/22/33c73cc3-771b-42ea-a27f-9669707ed3ce. png"/>
  7. Gdy pojawi się komunikat "Your recovery media has been erased” (twój nośnik przywracania został wymazany), kliknij [Done] (gotowe). com/images/2022/12/22/662be4ae-5003-4bbe-a2cc-2c75367eaa2b. png"/>
  8. Wykonaj wszystkie instrukcje zawarte w rozdziale Przywróć Chromebooka za pomocą pamięci zewnętrznej, aby ponownie utworzyć nośnik przywracania.
  9. Jeśli problem nadal występuje, spróbuj użyć innego dysku flash USB lub karty SD do przywracania danych.

Usuń wszystkie podłączone urządzenia i rozpocznij przywracanie

Jeśli pojawi się komunikat „Please remove all connected devices and start recovery” (Usuń wszystkie podłączone urządzenia i rozpocznij przywracanie); najpierw usuń wszystkie urządzenia podłączone do Chromebooka, takie jak mysz lub zewnętrzny dysk twardy.

Następnie wykonaj działania opisane w temacie Przywróć system operacyjny Chromebooka, aby przywrócić.

Włożone urządzenie nie zawiera systemu ChromeOS

  • Po pierwsze upewnij się, że włożony został dysk flash USB lub karta SD użyte wcześniej do utworzenia nośnika przywracania. Upewnij się także, że wszystkie instrukcje z rozdziału
  • Jeśli użyte zostało prawidłowe urządzenie pamięci masowej, ale nadal widzisz ten błąd, urządzenie pamięci masowej może nie działać prawidłowo. Zapoznaj się z poniższymi krokami, aby użyć funkcji Wymaż nośnik przywracania, a następnie spróbuj ponownie utworzyć nośnik przywracania.
  • Otwórz przeglądarkę Chrome, kliknij ikonę [Extensions] (rozszerzenia)  w prawym górnym rogu okna przeglądarki, a następnie wybierz [Chromebook Recovery Utility] (narzędzie do przywracania Chromebooka).
  • Gdy pojawi się komunikat "Your recovery media has been erased” (twój nośnik przywracania został wymazany), kliknij [Done] (gotowe).

    Moduł bezpieczeństwa w tym urządzeniu nie działa

    Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z ekspertami Google, porozmawiaj z nimi na forum pomocy dla Chromebooków.

    Adnotacja: Jeśli używasz Chromebooka w pracy lub szkole, skontaktuj się z administratorem. Administratorzy powinni skontaktować się z pomocą techniczną Google.

    Przywracanie Chromebooka zakończone powodzeniem, ale teraz nie możesz użyć USB ani karty SD w systemie Windows

  • Najpierw użyj narzędzia do przywracania Chromebooków, aby wymazać nośnik przywracania.
    Otwórz przeglądarkę Chrome, kliknij ikonę [Extensions] (rozszerzenia)
  • Następnie musisz sformatować dysk flash USB lub kartę SD.
    Włóż ponownie dysk flash USB lub kartę SD; pojawi się komunikat „the device could not be recognized” (nie rozpoznano urządzenia). Kliknij [Format this device] (sformatuj to urządzenie). com/images/2022/12/22/ecb99320-7d0d-41c4-830d-baa0d6c80c81. png"/>
    Jeśli wiadomość do Ciebie nie dotarła, kliknij ikonę Files (pliki)  na półce. com/images/2022/12/22/9ee0c3d6-050a-4883-93e4-2545e3e01e2f. png"/>
  • Wybierz urządzenie, które nie zostało rozpoznane, a następnie kliknij [Format device] (formatuj urządzenie). com/images/2022/12/22/d50b93b8-1c0d-4ff4-a637-a9667952015b. png"/>
  • Wybierz typ formatu, którego chcesz użyć, a następnie wybierz [Erase and Format] (wymaż i sformatuj).
    Adnotacja: Jeśli sformatujesz urządzenie, wszystkie zapisane na nim dane zostaną usunięte. com/images/2022/12/22/98495bd5-f3c1-4a42-868c-67ffeb3c9ce0. png"/>
  • Po zakończeniu formatowania dysk flash USB lub karta SD będzie działać normalnie.
  • Więcej szczegółów można znaleźć na witrynie wsparcia Chromebooka firmy Google:

    https://support. com/chromebook/answer/1080595

    Jeśli powyższe rozwiązania i informacje nie rozwiązały problemu, prosimy o kontakt z centrum obsługi klienta firmy ASUS w celu uzyskania dalszych informacji.

  • KategoriaUstawienie/ Użytkowanie Chrome OS
  • TypProduct Knowledge

    Czy informacja okazała się przydatna?

    YesNo

    • Above information might be partly or entirely quoted from exterior websites or sources. please refer to the information based on the source that we noted. Please directly contact or inquire the sources if there is any further question and note that ASUS is neither relevant nor responsible for its content/service
    • This information may not suitable for all the products from the same category/series. Some of the screen shots and operations could be different from the software versions.
    • ASUS provides the above information for reference only. If you have any questions about the content, please contact the above product vendor directly. Please note that ASUS is not responsible for the content or service provided by the above product vendor.

    Uwaga: Operatorzy w Polsce domyślnie nie przydzielają publicznego adresu IP.

    Etap 1: Sprawdź adres IP połączenia 3G/4G na stronie konfiguracyjnej routera w zakładce
    Zaawansowane (Advanced) -> Status, aby zweryfikować czy jest to prywatny czy publiczny adres IP.

    Jeśli adres IP połączenia 3G/4G jest publicznym adresem IP, przejdź do Etapu 2.

    W przypadku prywatnego (niepublicznego) adresu IP, po stronie dostawcy znajduje się urządzenie z NAT. W takim przypadku zarządzanie zdalne i inne funkcje typu przekierowanie portów nie zadziałają. Aby rozwiązać ten problem, należy skontaktować się z operatorem i zapytać czy może przydzielić Tobie publiczny adres IP.

    Metody które pomogą Ci określić czy adres IP jest publiczny czy też nie:

    1) Prywatny adres IPv4 najczęściej zawiera się w poniższych klasach adresowych:

    Klasa A adresu IP: od 10. 0. 0 do 10. 255. 255

    Klasa B adresu IP: od 172. 16. 0 do 172. 31. 255

    Klasa C adresu IP: od 192. 168. 0 do 192. 255

    2) W odróżnieniu od prywatnych adresów IP z 3 powyższych klas, jest jeszcze jeden zakres adresów IP, które wyglądają jak publiczne adresy IP, ale są adresami z klasy Carrier Grade NAT (CGNAT).
    Zakres takich adresów zawiera się od 100. 64. 0 do 100. 127. 255, które zazwyczaj nie są publicznymi adresami IP.

    3) Możesz również sprawdzić czy adres IP jest publiczny na stronie typu “https://www. com/” na urządzeniu które jest połączone z routerem LTE. Porównaj go z adresem IP połączenia 3G/4G wyświetlonym w Statusie na stronie konfiguracyjnej routera. Jeśli są takie same, oznacza to że adres IP routera jest publicznym adresem. W przeciwnym razie jest to prywatny adres lub adres CGNAT.

    Etap 2: Sprawdź ustawienia Zarządzania zdalnego

    Sczegółowy opis konfiguracji dostępny jest w poniższym poradniku:
    Jak skonfigurować reguły lokalnego i zdalnego zarządzania na routerze 4G LTE TP-Link (nowe logo)?

    Etap 3: Upewnij się, że wpisujesz prawidłowy adres aby uzyskać dostęp do strony konfiguracyjnej zdalnie.

    Poprawny adres wygląda następująco “http://InternetIP:Port” lub “https://InternetIP:Port”.

    Domyślnie, port HTTP to 80, a port HTTPS to 443. Jeśli oba porty nie zostały zmienione, to nie ma potrzeby dopisywania go na końcu adresu. Jednakże, jeśli zmieniłeś/aś te porty, musisz dopisać port na końcu adresu.

    Etap 4: Skonfiguruj usługę DDNS jeśli adres IP Internetu nie jest statyczny

    Jeśli zarządzanie zdalne działało wczęśniej, ale po pewnym czasie utraciłeś możliwość uzyskania do niego dostępu z tego samego adresu, sprawdź, czy nie zmienił się adres IP połączenia LTE. Jeśli tak, możesz skonfigurować funkcję DDNS, aby powiązać dynamiczny adres IP połączenia LTE adres ze statyczną domeną DDNS.

    Poniżej znajdziesz poradniki konfiguracji DDNS:
    1. No-IP DDNS
    2. com/support/faq/1676/">DynDNS
    3. com/support/faq/2486/">TP-Link DDNS
    Możesz użyć dowolnego, który jest wspierany przez Twój router.

    Uwaga: Po skonfigurowaniu DDNS będzie możliwe użycie adresu “HTTP http://NazwaDomenowa:Port lub HTTPS https://NazwaDomenowa:Port”, aby uzyskać dostęp do strony konfiguracyjnej zdalnie.

    Etap 5: Skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym TP-Link

    Jeśli dostęp zdalny w dalszym ciągu nie działa po przejściu powyższych etapów,
    skontaktuj się z naszym Wsparciem Technicznym i przekaż następujące informacje:

    1. Model urządzenia, wersja sprzętowa i wersja oprogramowania

    2. Zrzut ekranu z zakładki Zaawansowane (Advanced) -> Status -> Zarządzanie zdalne (Remote Management)

    3. Adres IP, który wpisujesz aby zalogować się zdalnie (najlepiej w formie zrzutu ekranu)

    Czy ten poradnik FAQ był pomocny?

    Twoja opinia pozwoli nam udoskonalić tę stronę.

    Jakie są Twoje uwagi dotyczące tego artykułu?

    • Niezadowolenie z produktu
    • Zbyt skomplikowany
    • Mylący tytuł
    • Nie dotyczy mnie
    • Zbyt ogólnikowy
    • Inne

    Interesuje nas Twoja opinia. Jak możemy poprawić tą zawartość?

    Dziękujemy

    Dziękujemy za przesłanie opinii.
    Kliknij tutaj, aby skontaktować się ze Wsparciem technicznym TP-Link.

    Dla uzyskania lepszej kompatybilności produkowanychurządzeń firma TP-Link testuje wszystkie popularne modemyprodukowane na świecie. Nieustannie aktualizowany jestfirmware produktów oraz lista kompatybilnych urządzeń.

    Jednak mimo tych wysiłków czasami zdarza się,że użytkownicy natrafiają na trudności związane zkompatybilnością urządzeń. Ten artykuł wyjaśnia w jaki sposób możnarozwiązać taki problem.

    Po podłączeniu modemu 3G do routera 3G TP-Link, należyzalogować się na strone: http://192. 1 wykorzystującdomyślne hasło i nazwę użytkownika (dla obu pól jestto admin). Jeśli informacje zawarte na stronie głównejroutera TP-Link są takie jak przedstawione na poniższymrysunku oznacza to, że wystąpił problem z kompatybilnością. W takimprzypadku należy spróbować rozwiązać problem postępując zgodnie zponiższymi krokami:

    1. Aktualizacjafirmwaru 

    W związku z nieustanną aktualizacją firmwaru oraz listykompatybilnych urządzeń jest możliwe, że firmware wużywanym ruterze nie jest aktualny. Jeśli posiadanyprze użytkownika modem znajduje się na liście kompatybilnychurządzeń, a w oknie stanu routera pojawia się informacja onierozpoznanym urządzeniu (Unknown Modem) należyzaktualizować firmware routera. W tymcelu należy pobrać najnowszy firmware zestrony www (kliknij tutaj) i zaktualizować gowybierając System tools->Firmware Upgrade.

    2. Pobranie pliku binarnegomodemu

    W trakcie procesu dostosowania nowego modemu do routera 3G niejest możliwe udostępnienie firmwaru na stronie www. Wtakim przypadku na stronie internetowej zostanie udostępnionyplik binarny modemu (Modem Bin File). Aby przejśćna stronę Modem Bin File kliknij tutaj.W pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy posiadany modem3G znajduje się w tabeli Modem BinFile. Jeśli posiadany modem znajduje się wtabeli należy pobrać odpowiedni plik binarny nadysk twardy komputera. Poniżej zamieszczono przykładpostępowania dla modemu Huawei EC169.

    Poniżej przedstawiono stronę główną routera przedpobraniem pliku modemu (Modem Bin File). com/resources/images/faq/201086171753748. jpg"/>

    Then I go to Network->3G page, click Modem settings. com/resources/images/faq/201086171858956. jpg"/>

    W nowym oknie należy nacisnąć przycisk AddNew.

     

    Następnie należy załadować plik binarny modemuna router. com/resources/images/faq/201086172147628. jpg"/>

    Po wykonaniu powyższych czynności należy zrestartować router 3G.W tym celu należynacisnąć przycisk Reboot znajdujący sięw sekcji System Tools. com/resources/images/faq/201086172355895. jpg"/>

    Modem zostanie automatycznie rozpoznany prze router 3G porestarcie urządzenia. com/resources/images/faq/20108617256263. jpg"/>

    Jeśli modem został rozpoznany przez router 3G i nadal niemożna uzyskać połączenia z Internetem należy sprawdzićFAQ Dlaczego niemogę podłączyć się do Internetu z wykrytymmodemem 3G?

    Jeśli modem nie został rozpoznany przez router 3G, należyskontaktować się z punktem sprzedaży, w którym urządzenie zostałozakupione, w celu uzyskania dodatkowej pomocy.

    W przypadku pytań prosimy o kontakt: wsparcieTP-Link.

    Czy ten poradnik FAQ był pomocny?

    Twoja opinia pozwoli nam udoskonalić tę stronę.

    Jakie są Twoje uwagi dotyczące tego artykułu?

    • Niezadowolenie z produktu
    • Zbyt skomplikowany
    • Mylący tytuł
    • Nie dotyczy mnie
    • Zbyt ogólnikowy
    • Inne

    Interesuje nas Twoja opinia. Jak możemy poprawić tą zawartość?

    Dziękujemy

    Dziękujemy za przesłanie opinii.
    Kliknij tutaj, aby skontaktować się ze Wsparciem technicznym TP-Link.

    Faq i rozwiązywanie problemów Cakewalk Um 3g

    Bezpośredni link do pobrania Faq i rozwiązywanie problemów Cakewalk Um 3g

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Faq i rozwiązywanie problemów Cakewalk Um 3g